akiwa 當前離線
中級會員
TOP
chanman516 當前離線
進撃之巨貓
easyb 當前離線
唔好意思想請教下 從未用過蘋果野但有興趣買ipadmini 2 玩 請問dl 馬會app可唔可以係部ipadmini 2 直接dl? ... chanman516 發表於 2015-2-6 00:31
ben24682004 當前離線
pobsmbb 當前離線
如果你唔需要touch ID就無必要買mini3,買mini2仲抵玩,況且ram嗰度又唔會好似mini3咁用TLC chips 不過聽 ... ming8k 發表於 2014-11-19 20:05
kimwai 當前離線
Banned
aichun 當前離線
長老會員
想問ipadmini2 内置app 可唔可以好andriod機咁del 或停左佢? 唔該 chanman516 發表於 2015-2-7 23:15