明白A12 + P3 mon 有誠意,
但係,但係,mini5個邊框,同mini 1代比無變,即係2013年ge水準。
我知mini定位五系高階,但仲粗過ipad air,屏幕細計埋比例更粗,
唔該唔好仲粗邊過大陸牌ge中階機,唔好ling6年前的外觀出來賣。。。

TOP

新IPAD MINI 5可以雙卡嗎?
(E-SIM+NANO SIM)

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

回復 102 #wkchun

有網站話唔可以,因為只有1組IMEI

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都回下前面先,有人話無用ipad pro 幼邊,我只可以話當初ipad出粗邊,係預留手持既空間,所以有d框位係好d
另外如果部部新出ipad都用最新ipad pro樣,咁想問一句,全部價錢劃一又好唔好,自己諗下…

via HKEPC Reader for Android

TOP

我覺得香港人真係好衰,好難服侍。
未出之前好多人都係話A11就收貨,現在俾A12反而又話外型無變無誠意... ...
akito1024 發表於 2019-3-24 23:49



    收貨果班咪等緊收貨囉。之前食花生果啲而家咪出來叫無誠意囉。

TOP

又要細部又要Cpu勁又接受唔到粗邊不如自己生產一部合自己心意
其實部部平板都有優點同缺點
用家需要點用就去買部合自己心意平板
無需理會啲人點講
要求高比多啲錢買部高階型號夠全面
無錢就唔好要求咁多
三千多一部Ipad mini 5 想佢變成Ipad pro 咁

TOP

又要細部又要Cpu勁又接受唔到粗邊不如自己生產一部合自己心意
其實部部平板都有優點同缺點
用家需要點用 ...
eric196511 發表於 2019-3-26 03:10


其實手機太幼邊都有誤觸問題, 依家部XS MAX我玩手遊都有時會誤觸左右兩邊

IPAD PRO 條框真係極限, 再細冇位握, IPAD MINI 最大問題其實都係上下兩條邊粗

不過好明顯APPLE唔想開個新模比低階市場, 出部IPAD PRO MINI 賣5+千又比人罵搶錢

TOP

其實手機太幼邊都有誤觸問題, 依家部XS MAX我玩手遊都有時會誤觸左右兩邊

IPAD PRO 條框真係極限, 再細 ...
s84292 發表於 2019-3-26 10:16 AM


    Yes
所以up cpu
Keep 返原價
用最小的力
已經夠打8吋平板市場

TOP

照理論重新設計外形同線路會增加成本提高MINI售價
係做設計情況將原形機小改即係差不多原封不動重新出好正常
好多品牌每出一代產品都差唔多外觀設計
唯一改變係內部線路一小部分更新
APPLE 跟本唔想將MINI 平板大改變影響IPAD PRO個銷售量
APPLE 用意係將MINI同PRO 劃清界線唔想互鬥
Mini 定義係細部方便唔係每樣都頂級配置
要頂級就買Ipad pro
要方便就買mini
總之咩都要取捨
如果mini各方面都同Ipad pro一樣仲會有人就去買ipad pro
而且價錢方面三千幾起同6千幾起個價差天共地

TOP

A12 + 粗邊, 三千蚊, 算係幾好的SPEC.  A12 幼邊四千五就無人買佢了.

TOP