游水仲好~ 同埋試下踩單車都OK~ 帶氧運動一定好過就咁做GYM~
始終你問題係體重度

TOP

游水仲好~ 同埋試下踩單車都OK~ 帶氧運動一定好過就咁做GYM~
始終你問題係體重度 ...
Yeung1201 發表於 2016-6-11 14:00



    嘩 三鐵囉喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

游水一定係最低風險同最健康~ 就算係3鐵都無所謂
我之前都好鍾意跑步~ 腳有事之後就轉左游水~ 又曬太陽~
你游得密真係GYM都唔洗做~ 身形自然好好

TOP