原帖由 捷度 於 2009-4-30 21:51 發表

俾廢sir改去打中場搞到死晒火

想當年廢蛇想打造佢成為堅尼接班人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

奧雲同舒利亞一樣, 由出道至今靠食老本 或者系加強老本能力.
舒利亞好D, 奧雲踢今耐吾覺佢磨出第二把利刀

對比果時舒靈咸一把年紀,頭,腳,二傳都仲店. 系果時慢魚有運,淨系人為的努力呢?

[ 本帖最後由 witon 於 2009-5-3 18:32 編輯 ]

TOP

今晚幾點開波

TOP

我估都係降班

TOP

降班沒 9 成都有 8 成
而家 30mins 輸緊 2 球

TOP

降班可以執平貨

TOP