原帖由 水藍 於 2009-8-7 21:12 發表

佢未入過波ka

今季會入架喇.

TOP

原帖由 airlo 於 2009-8-7 21:19 發表

今季會入架喇.

中龍都已經收貨...

TOP

原帖由 水藍 於 2009-8-7 21:08 發表
費查去左邊??
買唔買得過

一路係MU

驚佢後備姐~~~

TOP

原帖由 airlo 於 2009-8-7 20:51 發表

買咗佢激死你, 成十場都唔入一球...

你講森莫拉 定 davis?

TOP

原帖由 tony405e 於 2009-8-7 21:47 發表

你講森莫拉 定 davis?

森莫拉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-8-8 02:00 發表


今時今日應該都有正選了

好難講,,,咁講o沙都可能有啦~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP