airlo 當前離線
特級會員
原帖由 水藍 於 2009-8-7 21:12 發表 佢未入過波ka
TOP
水藍 當前離線
進階會員
原帖由 airlo 於 2009-8-7 21:19 發表 今季會入架喇.
tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 水藍 於 2009-8-7 21:08 發表 費查去左邊?? 買唔買得過
原帖由 airlo 於 2009-8-7 20:51 發表 買咗佢激死你, 成十場都唔入一球...
原帖由 tony405e 於 2009-8-7 21:47 發表 你講森莫拉 定 davis?
食色性也 當前離線
Banned
原帖由 食色性也 於 2009-8-8 02:00 發表 今時今日應該都有正選了