今日行貨升級, 又冇左熱點既!!!
之前用x2升級又係咁。。。而家又係咁,頂!

有冇 Ching 一樣?

TOP

各位有M3 的用家,請問一下你們有用M3來打機嗎?

因為聽說M3的遊戲表現與兼容怛不好.心大心細….盤算買不買好.   心目中是想買港行M3的,請各位有M3的提供一下資料當然如有人提出其他遊戲兼容性更好.感謝



1龍族拼圖  PAD
2 War robot
3 FFBE     Final fantasy Brave Exvius

TOP

今日行貨升級, 又冇左熱點既!!!
之前用x2升級又係咁。。。而家又係咁,頂!

有冇 Ching 一樣? ...
xwwx 發表於 2017-8-20 21:08


日版機B307 有wifi share....................

TOP

各位有M3 的用家,請問一下你們有用M3來打機嗎?

因為聽說M3的遊戲表現與兼容怛不好.心大心細….盤算買不買 ...
yy1234 發表於 2017-8-21 14:54


三隻可順利進入,第一同三冇玩開,只係試左係成功進入遊戲,
而第二隻一直有玩,沒問題的!(港行)

TOP

回覆 973# HAKAIDER

有wifi share, 但禽晚其他電話連唔到M3, 今日連到啦, 但又唔過data........

TOP

UP左307,感覺順左,觸控好左

TOP

請問各位M3 用家,「港行」同「國水」 及「日水」有乜分別?
正在考慮入M3做tablet 之用,主要上網上FB+做presentation, 唔打機。
感謝!

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 HAKAIDER 於 2017-8-28 20:12 編輯
請問各位M3 用家,「港行」同「國水」 及「日水」有乜分別?
正在考慮入M3做tablet 之用,主要上網上FB+做 ...
oneguy2046 發表於 2017-8-28 13:37


日版 / 美版各一部
美版可能係頭批貨, 無5ghz wifi
其他無咩分別......................
至於行貨 / 水貨, 只係代理保養之別

TOP

回復 978 #HAKAIDER

謝謝師兄意見!

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問係唔係用皮套, 會耗電D? 我一晚無左20%電...

TOP