本帖最後由 IGO 於 2016-11-14 00:52 編輯
但用咩俾錢?支付寶? visa?
buynaka 發表於 2016-11-14 00:38



    用支付宝啊..支付宝用VISA過錢..
因為無國內銀行VISA,得恆生..
咁樣OK嗎..?

同埋今晚同朋友研究緊,如果去SSP買水貨32GB,就1800左右,
而家買呢個999人仔,加返張外置SD最多都係共1200
不過就係香港有咩去整就方便D咁..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都唔知,買唔到,今日用web買,又話要開account,又認証唔到電話要大陸電話,買買下又叫裝app,裝完又 ...
buynaka 發表於 2016-11-14 00:54



    咁我淨係用左個email認證咋,咁要請教下其他C兄...

TOP

試左
如沒有內地戶口或內地信用卡, 不能付款
就算選支付寶都唔可以pps或八達通付款
唯有放棄

TOP

試左
如沒有內地戶口或內地信用卡, 不能付款
就算選支付寶都唔可以pps或八達通付款
唯有放棄 ...
god2004 發表於 2016-11-14 02:24


看来很麻烦,實名登记要用强国身份证号,售卖又逐少部分放出,。

TOP

我系双11最后購買那批,已经由顺丰送出途中,相信双11
时期的訂单全部送出货了。

TOP

用支付宝啊..支付宝用VISA過錢..
因為無國內銀行VISA,得恆生..
咁樣OK嗎..?

同埋今晚同朋友研究緊 ...
IGO 發表於 2016-11-14 00:49


价格差不多吧,港行冇咩,如付多D,有港行货好D,因你对谁维修很在意,水貨佬会識整机嗎? 都系同你攞返大陸整吧!数月后,唔知水货店会结业否?。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都唔知,買唔到,今日用web買,又話要開account,又認証唔到電話要大陸電話,買買下又叫裝app,裝完又 ...
buynaka 發表於 2016-11-14 00:54


试安装華为商城app, 用大陸电话登记,填好资料,收货地址,付款用支付宝,看看成是功否!

TOP

港行$3080喎
buynaka 發表於 2016-11-14 10:52



    Mphone 21XX 港行 32G

TOP