玩唔玩到real racing 3?

TOP

剛用OTA升上1.09,真的解決了黑線的問題,現在玩TEMPLE RUN唔會有D閃一下的線出現。而且在設定->備份,多了備份到GOOGLE:它說可以把APP的設定,WIFI密碼等放到GOOGLE。而待机用電又好似改善咗,以前開WIFI,就會長期保持"清醒",現在開了WIFI,只要關了屏,待机時都會入DEEPSLEEP。

在1.07時,用樓主的方法加了google play和google map,升完也能保持到,不用再裝。不過我没加superuser->root,所以唔知保唔保到ROOT。

TOP

想講下經電話上網,我發現用bluetooth分享上網,電話會比較省電。以前直接用WIFI share,用半個鐘部電話都好熱,現在用bluetooth只係暖,仲有係部PAD關屏後,部電話也會暫停分享。有時唔記得關bluetooth都無乜走電。致於速度可能會慢些,不過用時覺得分別不大,反正座車時信號也不會太好。覺得用WIFI時,部電話係長開,唔識入standby。用bluetooth時佢會識入standby所以省電D。

如果想用exchange收email,記得在設定時要開"同步",如果唔開佢會一直設定唔到。因為exchange用了push-email,佢一定要經"同步"才能設定好account。

TOP

回復 81# anthonyko


    Real Racing 3唔知道,NFS從內地用家示範片段睇幾順。

http://v.youku.com/v_show/id_XNTAxMDE5NTUy.html

TOP

剛用OTA升上1.09,真的解決了黑線的問題,現在玩TEMPLE RUN唔會有D閃一下的線出現。而且在設定->備份,多了備份到GOOGLE:它說可以把APP的設定,WIFI密碼等放到GOOGLE。而待机用電又好似改善咗,以前開WIFI,就會長期保持"清醒",現在開了WIFI,只要關了屏,待机時都會入DEEPSLEEP。

在1.07時,用樓主的方法加了google play和google map,升完也能保持到,不用再裝。不過我没加superuser->root,所以唔知保唔保到ROOT。
sam2012 發表於 2013-3-8 10:32


備份到google唔係1.07已經有咩?聽講1.09個GPS唔掂,你個GPS有無受影響?

你想知道有無root可以用root checker。

點樣知道關屏之後係唔係deep sleep?

TOP

LOAD唔LOAD到外置HARDDISK?THZ

TOP

回復 85# 自動播放


   用cpuspy ,可睇到不同的工作頻率幾多.

GPS 無問題,工作正常.

TOP

LOAD唔LOAD到外置HARDDISK?THZ
2108 發表於 2013-3-8 23:00


可以,要用外置電先得.我試過有二個partition 的usb 手指就用唔到.

TOP

我部N710仲係1.07,內存還有4.2GB但係向Playstore download程式,大部分都顯示 ”儲存空間不足“ ,連MyTv都裝唔到,請問係咪冇得解決?

謝謝各位解答。

TOP