anthonyko 當前離線
進階會員
TOP
sam2012 當前離線
初級會員
自動播放 當前離線
剛用OTA升上1.09,真的解決了黑線的問題,現在玩TEMPLE RUN唔會有D閃一下的線出現。而且在設定->備份,多了備份到GOOGLE:它說可以把APP的設定,WIFI密碼等放到GOOGLE。而待机用電又好似改善咗,以前開WIFI,就會長期保持"清醒",現在開了WIFI,只要關了屏,待机時都會入DEEPSLEEP。 在1.07時,用樓主的方法加了google play和google map,升完也能保持到,不用再裝。不過我没加superuser->root,所以唔知保唔保到ROOT。 sam2012 發表於 2013-3-8 10:32
2108 當前離線
LOAD唔LOAD到外置HARDDISK?THZ 2108 發表於 2013-3-8 23:00
Fiaalex 當前離線