香港行货唔知,不过咁多人將D牌子貨都FLASH ROM,點解重要煩保養,依個係自己意見啫!
不過暫時都係一SLEEP ...
bky16 發表於 2012-9-13 16:03



    Setting --> Wifi --> Advance入面無得SET 長開嗎?

TOP

用咗兩個星期, 功能真係好正, 但係我個部關機後, 間歇性會有啪啪聲, 不明原因.
我同事果部, 义义下電變磚,  ...
doctori 發表於 2012-9-12 09:36


Try turn on your wifi and set to always on.

TOP

請留意下圖的粉紅框資料:

你的烈焰跑分有 7875 分係以高效能的 CPU 速度 (1512Mhz) 測出來的;
我的精靈 2 跑分有 7829 分只係以標準 CPU 速度 (1200Mhz) 測出來的,如果設定番高效能,分數應可以再高一點的。

除至於其他評分細項,除左 SD card read 速度外,烈焰大致都有接近精靈 2 的分數,效能確實不錯。
threec 發表於 2012-9-13 11:25


師兄說話太厚道了, 老實說, 精靈2的評分確實令人驚喜, 原來精靈2的效能仲勁過Novo7系列中最新、最高檔的烈焰, 真想不到~~

TOP

師兄說話太厚道了, 老實說, 精靈2的評分確實令人驚喜, 原來精靈2的效能仲勁過Novo7系列中最新、最高檔的 ...
susanisaman 發表於 2012-9-13 16:13



    係,睇完真係都有D不敢相信。

唔知Fire刷左ROM之後表現會唔會有改善呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄說話太厚道了, 老實說, 精靈2的評分確實令人驚喜, 原來精靈2的效能仲勁過Novo7系列中最新、最高檔的 ...
susanisaman 發表於 2012-9-13 16:13


客氣了,其實根據 CPU、GPU、Ram 的規格看,烈焰、極光 2、精靈 2 呢三款機都係同一級數,分別只在屏幕而已。
至於分數,相信刷不同的 Rom 會有不同的效能評分,我想三者的評分,一時你高、一時我高,應該係 Rom 有別所致,所以根本不用介懷三者的評分熟高熟低。

TOP

客氣了,其實根據 CPU、GPU、Ram 的規格看,烈焰、極光 2、精靈 2 呢三款機都係同一級數,分別只在屏幕而 ...
threec 發表於 2012-9-13 16:34



    唔係介唔介懷既,只係想知要點樣先可以用盡部機的能力者

TOP

觉得羽飞0908A超爽的,还真没想到依部机可以咁顺
bky16 發表於 2012-9-13 15:40


請問師兄在那裏有飛羽 (羽飛?) 的 0908A ROM ???  

TOP

請問師兄在那裏有飛羽 (羽飛?) 的 0908A ROM ???
twgtwg 發表於 2012-9-13 16:44


http://www.hkepc.com/forum/redir ... 23&pid=28435604

TOP

patkwok 發表於 2012-9-13 17:07


啊,原來係呢個,其實佢唔係叫 0908A , 佢應該係飛羽嘅 0827 台灣 Aggro 版。
佢初初推出嗰時有字體上的錯誤,然後 Aggro 係 9/8 日再出返個更正版而且。

我依家都係用緊呢個,同飛羽 0827 差不多,但佢有裝左個 UCam, 比原生嗰個好好多...

TOP