patkwok 當前離線
進階會員
香港行货唔知,不过咁多人將D牌子貨都FLASH ROM,點解重要煩保養,依個係自己意見啫! 不過暫時都係一SLEEP ... bky16 發表於 2012-9-13 16:03
TOP
orange3 當前離線
中級會員
用咗兩個星期, 功能真係好正, 但係我個部關機後, 間歇性會有啪啪聲, 不明原因. 我同事果部, 义义下電變磚, ... doctori 發表於 2012-9-12 09:36
susanisaman 當前離線
請留意下圖的粉紅框資料: 你的烈焰跑分有 7875 分係以高效能的 CPU 速度 (1512Mhz) 測出來的; 我的精靈 2 跑分有 7829 分只係以標準 CPU 速度 (1200Mhz) 測出來的,如果設定番高效能,分數應可以再高一點的。 除至於其他評分細項,除左 SD card read 速度外,烈焰大致都有接近精靈 2 的分數,效能確實不錯。 threec 發表於 2012-9-13 11:25
師兄說話太厚道了, 老實說, 精靈2的評分確實令人驚喜, 原來精靈2的效能仲勁過Novo7系列中最新、最高檔的 ... susanisaman 發表於 2012-9-13 16:13
喬芬‧費曼高 當前離線
二次元の自拔できません ... ... ...
Banned
threec 當前離線
客氣了,其實根據 CPU、GPU、Ram 的規格看,烈焰、極光 2、精靈 2 呢三款機都係同一級數,分別只在屏幕而 ... threec 發表於 2012-9-13 16:34
twgtwg 當前離線
觉得羽飞0908A超爽的,还真没想到依部机可以咁顺 bky16 發表於 2012-9-13 15:40
請問師兄在那裏有飛羽 (羽飛?) 的 0908A ROM ??? twgtwg 發表於 2012-9-13 16:44
patkwok 發表於 2012-9-13 17:07