ckman0302 當前離線
初級會員
WIFI呀,睇番張單,賣4688,心諗:"@$^&%$&@$%"年輕時犯下既錯 無相王 發表於 2012-6-5 15:47
TOP
peter_chan 當前離線
進階會員
各位小弟今天剛up完回來了,過程3個半小時,初步發現以如下 版本4.0.3 好順,快咗,冇lag機 ,真係爽咗好多好 ... ckman0302 發表於 2012-6-5 16:15
studenttwok 當前離線
中級會員
無相王 當前離線
看來仲未有相關既sbf 流出~~ studenttwok 發表於 2012-6-5 16:52
機已拎。未感覺到有咩分別 無相王 發表於 2012-6-5 19:15
玩左一晚﹐有無明顯分別﹐是否真係順暢左? peter_chan 發表於 2012-6-6 11:44