WIFI呀,睇番張單,賣4688,心諗:"@$^&%$&@$%"年輕時犯下既錯
無相王 發表於 2012-6-5 15:47


各位小弟今天剛up完回來了,過程3個半小時,初步發現以如下
版本4.0.3
好順,快咗,冇lag機  ,真係爽咗好多好多
usb手指,試過連接冇反應......
另外要提提有改機師兄,要先還原才好上去,不然會馬上終止保養的(員工說的)

TOP

各位小弟今天剛up完回來了,過程3個半小時,初步發現以如下
版本4.0.3
好順,快咗,冇lag機  ,真係爽咗好多好 ...
ckman0302 發表於 2012-6-5 16:15



    你部機係 wifi 版定 3g 版?

TOP

回復 82# peter_chan

3g 版

TOP

請問build number 是甚麼?

TOP

回復 84# studenttwok

I.7.1-34

TOP

看來仲未有相關既sbf 流出~~

TOP

看來仲未有相關既sbf 流出~~
studenttwok 發表於 2012-6-5 16:52



    如果有,我自己攪,宜家我又要走過去拎機

TOP

機已拎。未感覺到有咩分別

TOP

機已拎。未感覺到有咩分別
無相王 發表於 2012-6-5 19:15



    玩左一晚﹐有無明顯分別﹐是否真係順暢左?

TOP

玩左一晚﹐有無明顯分別﹐是否真係順暢左?
peter_chan 發表於 2012-6-6 11:44



    感覺係白行兩次

TOP