依家 DL 定先,今晚返屋企刷
looking4mp3 發表於 2011-12-8 15:34



    你刷完睇下裝唔裝倒market?

TOP

依家 DL 定先,今晚返屋企刷
looking4mp3 發表於 2011-12-8 15:34


要0.131果個,130 好似話有 bug....

TOP

要0.131果個,130 好似話有 bug....
garfieldso 發表於 2011-12-8 15:40



    嘗鮮版全部都係未優化, 都會係有Bugs.

TOP

刷4.0的重點
PS,这次升级请务必100%全部强制格式化,也不要使用任何优化工具和系统工具,尽量不要使用客户端来安装软件,谢谢,

TOP

我都未刷 ICS 4.0

食緊花生等睇您地report
167pk 發表於 2011-12-8 15:00

167pk都未敢郁就知咩事, 你地仲走去刷真係勇= =

TOP

你刷完睇下裝唔裝倒market?
HO20111201 發表於 2011-12-8 15:36


我平時冇咁早返到屋企,試完再返黎匯報 :P

TOP

嘗鮮版全部都係未優化, 都會係有Bugs.
HO20111201 發表於 2011-12-8 15:49



  DL 左131 版

TOP

太好了...... 正

TOP

太好了...... 正
applebabyxp 發表於 2011-12-8 16:49



基本上見倒有4.0都係好開心嘅事, 我部機一路都未正式用過,
都係刷完呢個version又刷第二個version試下,
咁多個version始終都係最古老1.6t個人覺得fine tune後比較穩定,
雖然冇hotspot, 但係用得最開心, 4.0我或許都會試下,
睇下有冇得fine tune倒.

TOP

167pk都未敢郁就知咩事, 你地仲走去刷真係勇= =
ee9861 發表於 2011-12-8 16:15



因為我諗住刷203搖控器板本,依家用緊 204 加仿 3.0 介面,但唔多穩定,既然係刷唔爭在玩下4.0睇下有咩咁好

TOP