HO20111201 當前離線
初級會員
依家 DL 定先,今晚返屋企刷 looking4mp3 發表於 2011-12-8 15:34
TOP
garfieldso 當前離線
中級會員
要0.131果個,130 好似話有 bug.... garfieldso 發表於 2011-12-8 15:40
hkfod 當前離線
ee9861 當前離線
進階會員
我都未刷 ICS 4.0 食緊花生等睇您地report 167pk 發表於 2011-12-8 15:00
looking4mp3 當前離線
你刷完睇下裝唔裝倒market? HO20111201 發表於 2011-12-8 15:36
嘗鮮版全部都係未優化, 都會係有Bugs. HO20111201 發表於 2011-12-8 15:49
applebabyxp 當前離線
太好了...... 正 applebabyxp 發表於 2011-12-8 16:49
167pk都未敢郁就知咩事, 你地仲走去刷真係勇= = ee9861 發表於 2011-12-8 16:15