adamhk 當前離線
中級會員
TOP
af424 當前離線
我MILESTONE用唔到MW600個免提! 想請問下你用唔用到 adamhk 發表於 2011-10-25 12:57
looking4mp3 當前離線
進階會員
ching我用左半年有多! 成日用黎講電話+聽歌, 完美配對! Mediapad一樣好夾! ... af424 發表於 2011-10-25 13:03
你部MEDIAPAD 已經可以打電話? looking4mp3 發表於 2011-10-25 14:57
I wish...lol I mean MediaPad + MW600 for movies / gaming... af424 發表於 2011-10-25 15:43
deep@hkepc 當前離線
gomax 當前離線
初級會員
wy7008 當前離線
呢部机冇話過支援熱感應筆 wy7008 發表於 2011-10-25 19:00
dicksonkiki 當前離線
mediapad usb 可以差電 但要購這條線 kaga45 發表於 2011-10-25 00:29