我MILESTONE用唔到MW600個免提!
想請問下你用唔用到

TOP

我MILESTONE用唔到MW600個免提!
想請問下你用唔用到
adamhk 發表於 2011-10-25 12:57



ching我用左半年有多!
成日用黎講電話+聽歌, 完美配對!

Mediapad一樣好夾!

TOP

ching我用左半年有多!
成日用黎講電話+聽歌, 完美配對!

Mediapad一樣好夾! ...
af424 發表於 2011-10-25 13:03



你部MEDIAPAD 已經可以打電話?

TOP

你部MEDIAPAD 已經可以打電話?
looking4mp3 發表於 2011-10-25 14:57


I wish...lol

I mean MediaPad + MW600 for movies / gaming...

TOP

I wish...lol

I mean MediaPad + MW600 for movies / gaming...
af424 發表於 2011-10-25 15:43


heehee 以為出左打到電話既韌體

TOP

打唔到電話對我來講反而唔係問題...

TOP

用了幾天,都很滿意.但發覺用不到熱感應筆,不知是否貼了ARM保護貼的關係

TOP

呢部机冇話過支援熱感應筆

TOP

呢部机冇話過支援熱感應筆
wy7008 發表於 2011-10-25 19:00



    電容屏不是都支援嗎?10.1, iphone,ipad 都用到支筆

TOP

mediapad usb 可以差電 但要購這條線
kaga45 發表於 2011-10-25 00:29

y拍有.  2x元

TOP