irvingtin 當前離線
進階會員
買機個時, 我只係問2個問題, 有乜野送, 有冇分期. 冇就走人. 另外, 唔試裝android啦. 唔係我杯茶. 而 ... motang 發表於 2011-4-15 10:03
TOP
motang 當前離線
有業遊民
裝個 simcity 4 係街玩都非常正啦... irvingtin 發表於 2011-4-15 10:11
desmanwong 當前離線
哦, 只係用browser試行啫. 手頭上冇1080p既movie做testing呀..... motang 發表於 2011-4-15 09:04
陳豪 當前離線
FUSION 955
Stupid_Germini 當前離線
剛才係上水廣場衛訊4590入手,送4g手指 Stupid_Germini 發表於 2011-4-15 12:47
lkj258poi 當前離線
初級會員
回復 irvingtin YES! Stupid_Germini 發表於 2011-4-15 12:59