4.0轉方向是花屏
同埋market話我冇acc...點搞

TOP

我也刷了,
字體要較到最大,如果唔係睇唔到d字,
光暗調整是不能的,

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

7哥,內冇Market,點算!
只得谷歌和日本IME,冇中文輸入,
個browser反應快,應該係google chrome

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

開埋 brower內的quick control 仲爽丫

嘗試完, 就刷回 2.3.4吧
167pk 發表於 2011-12-7 23:34

唔嫁啦!攞出威下先!先前3.2右下角電池和wifi俾人話裝假狗,依家可以叫佢自己凚黎睇下
另外下邊條manual bar是整唔走的,打angry birds,或睇戲都出現,真是浩氣長存!

TOP

4.0 wifi如何,行到54M以上嗎?

TOP

想問167大大, 見到而家買緊既普及版已經係刷左3.2, 咁是否已經root左的呢?..

TOP

回復 745# 167pk    7哥 , 乜你唔早單聲呀....!   乃晒嘢............仲好應tim , 入晒呀! 陰公.......................咩都冇啦~ ~ ~ ~嗚! 嗚!

TOP

回復 748# rcyw


   未root

TOP