回復 60# alan1319


    睇youtube d review 好似好sensitive 但係最好都係親身試下部機

TOP

回復 60# alan1319

我用了已經一星期,感覺算是十分之不錯,試玩過 FIFA12 和 Shadowgun 沒有問題

TOP

艾諾出機真係同***一樣快

TOP

我對些機有興趣,請問可否裝skype 作視訊通話?

TOP

玩唔到水果忍者變態版,玩玩下會彈APPS

TOP

回復 64# YKlover

我安裝了 Skype 無問題, 不過因為我沒有朋友用 Skype, 未能正式一試視像通話

TOP

回復 65# TIMQ

我在艾諾市場安裝了"水果忍者(中國版)", 玩到!

TOP

做乜唔等埋炬力4核?
聽講下個月上市喎  

TOP

回復 68# C_K

你指 NOVO10 Hero 2代?  官網的版大都唔知幾時有, 而且一定又貴左, 到時睇下測試先決定

TOP

回復 66# andrew225


    外谢C hing ,  請問有冇咪, 如果冇叩係玩唔到視訊

TOP