成日都等!!!香港代理都唔知係唔係做生意架

TOP

家陣正一貼錢買難受...
香港代理...

TOP

在永成,萬成有得買呀!

TOP

在永成,萬成有得買呀!
unit28 發表於 2010-10-29 14:07



    Today they have ????

TOP

本帖最後由 tommytam 於 2010-10-29 14:48 編輯

今天放工去望望先,有貨就立即買。

TOP

今天放工去望望先,有貨就立即買。

TOP

我作天去還未有喎!是舊貨Archos 7 還是Archos 70?

TOP

我作天去還未有喎!是舊貨Archos 7 還是Archos 70?

TOP

我作天去還未有喎!是舊貨Archos 7 還是Archos 70?

TOP

我作天去還未有喎!是舊貨Archos 7 還是Archos 70?

TOP