回覆 590# v908


    War robots,因要用到十字鍵行走,一斷便停下,根本走不了!

TOP

回覆  v908


    War robots,因要用到十字鍵行走,一斷便停下,根本走不了!
lklhaydn 發表於 2017-2-22 23:40


師兄要玩幾耐先出現斷一次?
我打完個試關, 不停行黎行去, 未斷過.
唔知同我長期用ROG MODE 1200 解象度 有無關係?

題外話.
哩隻GAME 窒到呢.

TOP

回覆 592# v908


    一般打到下半場就開始斷,但我又唔覺得窒!

TOP

回覆  v908


    一般打到下半場就開始斷,但我又唔覺得窒!
lklhaydn 發表於 2017-2-23 01:58


開番效能模式, 順好多, 但個機械人行動都係好慢. 打左三場唔覺有斷過.

TOP

回覆 594# v908


    可能我部機嚴重D啦,頭兩個星期冇咩問題,
    之後開始出現呢個情況,還原出廠後好一陣又黎!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 596# diotong


    我仲未收到,希望到時有改善啦,見到三叔出S3,即時勁後悔買左呢部!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢件M三  如果好似有苹果个D pad 仔嘅电量真糸完美喇!

TOP

回覆 598# diotong


    只係一買返黎咁快就有問題已經後悔啦,至於S3價錢方,出左先講啦。

TOP