而家uninstall咗跟機嘅安智巿場,開market://有得俾我揀google play
不過set咗預設下次開同類link都係會再問用咩app開,吹漲

TOP

請問師兄呢部好野有冇繁體中文字呢?

TOP

想問下~MON貼同殼係唔係一定要淘寶埋??

TOP

請問師兄呢部好野有冇繁體中文字呢?
billy1346 發表於 2013-2-18 23:28



    有。。。。。。。。。。。。。。。。

TOP

C-Hing
Please PM 淘寶 link.

TOP

回復 53# 2108


    MON貼,跟機,貼好埋
殼,套都未有專用

TOP

回復  2108


    MON貼,跟機,貼好埋
殼,套都未有專用
hioohi 發表於 2013-2-19 18:38


已經有個77地嘅套出售了

TOP

我都買咗部,用了二個星期到,都升上了1.07。不過發現待機時,用電都幾快。無師兄測出咁好。
待機10小時關了WIFI/GPS/SYNC,就無左8%左右,我用CPUSPY看,佢都有入DEEPSLEEP。如果玩過TEMPLE RUN仲衰,待機時佢唔識入DEEPSLEEP,掉電更快,1小時都無咗2%。要重開機先正常。

請問師兄,是不是用了省電APP,才可做到待機10小時,跌3%?

TOP

我都買咗部,用了二個星期到,都升上了1.07。不過發現待機時,用電都幾快。無師兄測出咁好。
待機10小時關 ...
sam2012 發表於 2013-2-22 10:27



其實關晒所有能關的都關上好似沒有用...因為部機好似會不停搜尋2G/3G網路...
你試試打開飛行模式
我的1.07版打開飛行模式後一晚只用2%電
平時使用也是打開飛行模式

TOP

本帖最後由 hioohi 於 2013-2-22 11:49 編輯

回復 58# sam2012


    我冇用省電APP
我係關曬D run緊既程式做test,只有少量後台app 行緊
待機行太多程式食電一定多

TOP