C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
進階會員
TOP
billy1346 當前離線
初級會員
2108 當前離線
matxmat 當前離線
請問師兄呢部好野有冇繁體中文字呢? billy1346 發表於 2013-2-18 23:28
813813 當前離線
hioohi 當前離線
siumonmon 當前離線
中級會員
回復 2108 MON貼,跟機,貼好埋 殼,套都未有專用 hioohi 發表於 2013-2-19 18:38
sam2012 當前離線
我都買咗部,用了二個星期到,都升上了1.07。不過發現待機時,用電都幾快。無師兄測出咁好。 待機10小時關 ... sam2012 發表於 2013-2-22 10:27