依家心大心細, 都唔知買ONDA VX610 豪華版定係NOVO7 領先版好, 差前後鏡頭就差二百蚊人仔。 ...
peterma 發表於 2011-12-4 00:25



鏡頭對你有冇大作用? [重要嗎?]

TOP

本帖最後由 frankhau 於 2011-12-4 01:31 編輯

1. 成功減了音量icon
2. 將 no service 轉為 Ainol - NOVO7 Advanced
3. 背景 50% 透明白
4. 環型1-100%的電量顥示
5. wallpaper

TOP

鏡頭對你有冇大作用? [重要嗎?]
vip4123 發表於 2011-12-4 01:26


唔知, 部機唔係我用, 要黎送比個姪仔做聖誕禮物,
當然想慳得就慳, 但又唔想佢得物無所用而掉埋一邊, 又或佢用到時好似爭左一D野。

TOP

想再改改novo7的天線,找到了這條短路由天線,  


打開後原由內胆是細小的,但比那原裝還是大了很多 (中間細黑色的就是原裝天線,上次拆下來的)


上次換了的銅片型天線將會被拆下,換這條天線。


裝了在左面,但有些邊的扣位下端要剪掉才能放得入那天線。


另一端要駁長條同軸線,再接回原天線的位置。

TOP

原來紅外線感應器就在hdmi插座側。

TOP

唔係好明點解7仔個 resolution 係480*800
但 wallpaper就會係480*640

TOP

換的原因是發覺銅片型天線和地是短路型設計的,而原來那條細黑色天線是與地斷開的。
所以找來同原裝相同設計對地斷開的wifi router天線換掉那銅片型的。

TOP

剛剛測試証實,那搖控是可以在桌面應用和開啟apps的。

TOP

剛剛測試証實,那搖控是可以在桌面應用和開啟apps的。
garfieldso 發表於 2011-12-4 02:01



正!

TOP

一排無睇post已經唔想再爬返d post
原來己經去到2.0.3
我部機仲停留係1.7B
唔知2.0.3有咩好處??

TOP