vip4123 當前離線
中級會員
依家心大心細, 都唔知買ONDA VX610 豪華版定係NOVO7 領先版好, 差前後鏡頭就差二百蚊人仔。 ... peterma 發表於 2011-12-4 00:25
TOP
frankhau 當前離線
初級會員
peterma 當前離線
進階會員
鏡頭對你有冇大作用? [重要嗎?] vip4123 發表於 2011-12-4 01:26
garfieldso 當前離線
剛剛測試証實,那搖控是可以在桌面應用和開啟apps的。 garfieldso 發表於 2011-12-4 02:01
hoitang55 當前離線