回覆 509# 玉塘春
Yes

TOP

個個人都話m3個mon 靚。玩左陳但點解比較手機個mon或ipad, 我覺得佢出啲色都比唔上。但你話個mon差絕對唔係。宜個touch同傳聞一樣。係覺得無手機同其他平板反應咁快。但分別係好少好少。你唔專登比較係唔覺。

TOP

m3 用天馬mon,中台2地都有很多用戶反映有拖影。

TOP

本帖最後由 v908 於 2017-1-24 00:09 編輯
m3 用天馬mon,中台2地都有很多用戶反映有拖影。
felixho 發表於 2017-1-23 14:39


拖影暫時唔覺,
今晚有空試左隻賽車asphalt 8 ,好窒,  
另一大問題係觸控, 反應唔係少少慢, 係成日掃落去一兩吓會無反應, 奇奇怪怪. 唔知係軟件問題, 定硬件問題.
但開左個觸控回應後, 反應又好似正常返.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以為觸控的遲頓問題已解決,so sad

TOP

個芒累事,用1920x1200芒味好囉,又好以悭电,成本平,可以賣平D,百度貼吧上,好多貼文投诉。

TOP

M3唔系除TAB S2自最好咩?
點解仲有呢D問題~
而家想買部好D ANDRIOD TAB得好少選擇
現時好得似TAB S2同M3買得落手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP