jjkk221 當前離線
中級會員
我也不肯定,買回來時已是 1.8版,看執行清單,估計是 ADW。 謝謝 ... jjkk221 發表於 2011-12-3 13:06
TOP
garfieldso 當前離線
optiett 當前離線
samlcy1997 當前離線
特級會員
請問各位Ching,我部機原本1.8T,尋日強刷左2.04,今日想刷多次2.04,係咪重新由第一步重新刷過就得?thank ... optiett 發表於 2011-12-3 15:17
smartlam 當前離線
進階會員
回復 smartlam 請使用懶人包 hkfod 發表於 2011-12-3 15:00
CHing 我有用 , 但都唔得 , 懶人包有冇分新舊版本呀? 如有請提供 , tks~ smartlam 發表於 2011-12-3 15:33
marcochl 當前離線
ken8888 當前離線
我安裝左最新懶人包 , 進入官方 Market 入錯另一個 gmail 賬戶 , 但見唔到有咩辦法可以退出 , 再輸入另一個 ... smartlam 發表於 2011-12-3 17:00