我也不肯定,買回來時已是 1.8版,看執行清單,估計是 ADW。

謝謝 ...
jjkk221 發表於 2011-12-3 13:06



    解決了,現仍有一點不同,但正在摸索中。

謝謝

TOP

其實novo7. 會不會出高解7吋版?

TOP

請問各位Ching,我部機原本1.8T,尋日強刷左2.04,今日想刷多次2.04,係咪重新由第一步重新刷過就得?thanks

TOP

恭喜7哥,你的帖子已有"精" 字.......

TOP

請問各位Ching,我部機原本1.8T,尋日強刷左2.04,今日想刷多次2.04,係咪重新由第一步重新刷過就得?thank ...
optiett 發表於 2011-12-3 15:17



    係

TOP

回復  smartlam


    請使用懶人包
hkfod 發表於 2011-12-3 15:00



    CHing 我有用 , 但都唔得 , 懶人包有冇分新舊版本呀? 如有請提供 , tks~

TOP

CHing 我有用 , 但都唔得 , 懶人包有冇分新舊版本呀? 如有請提供 , tks~
smartlam 發表於 2011-12-3 15:33

如果在這新頁下的,就是最新的。以前早期的版本是單bat 全包的。

TOP

本帖最後由 marcochl 於 2011-12-3 16:57 編輯

我想問一下novo 7 可唔可以access home server 用硬解播1080/remux 片?
THX!!!
(我試過用ES 入home server 播1080p 話not support....)
更新:
ES 係associate 唔到mkv,ts之類with 2160p player
我有冇辦法可以associate 到個filetype?

TOP

我安裝左最新懶人包 , 進入官方 Market 入錯另一個 gmail 賬戶 , 但見唔到有咩辦法可以退出 , 再輸入另一個 gmail 賬戶 , 請問有咩辦法? tks~

TOP

我安裝左最新懶人包 , 進入官方 Market 入錯另一個 gmail 賬戶 , 但見唔到有咩辦法可以退出 , 再輸入另一個 ...
smartlam 發表於 2011-12-3 17:00



    好似只有回復厡廠設定了

TOP