我的是 novo7 領先版,不小心把版面攪亂了,現在,在主面版右方那條 bar,中間的主功能小按鈕(有四個小正方形那個)不見了,只有一個 "+" 號。而左方原來很多 icon 的主畫面又全空了,見不到任何東西。

我現在只能把主功能 icon 加在左方的空頁,請問如何能把它放回右方那條 bar 中間呢(我曾試過長按右方 bar  內的 "+" 號,它提示要把 icon 拖去加上,我想把主頁內的主功能按鈕"拖"去,但又拖不動)?

謝謝

TOP

多謝師兄
好好用和很有買機前參考的資料呢!

TOP

用左成個月1.8b2都ok, 唔想轉其他
不過間廠算係咁up得咁密

之前買左部相機500d, 一年up得1次, 仲要只 ...
ee9861 發表於 2011-12-3 09:19


andiord 係甘架啦
有得成日update好過你up到無得up

TOP

咁想問一下..未來領先版會唔會升上4.0架@@?

TOP

本帖最後由 tanaka0387 於 2011-12-3 10:31 編輯

回復 491# jjkk221


你係咪用GO桌面?有就試下係條bar度推上推落睇下。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

強升2.0.3吧
167pk 發表於 2011-12-3 10:33

我都想強降2.0.3
睇吓reboot可唔 可以改善!

TOP