本是同根生, 各有各精彩. 只是可以達標, 那型號都無所謂. 我目標好簡單 4K樓下, 靚mon睇相, video, pdf magazine, 上website,   Quadrant Benchmark 不差過自己部 Galaxy Note (約36xx), 越快越好, 全功能最好有齊相機, GPS, ... 因為無玩game的需要, 3D graphic不是首選, 因為足己經有 SGN和unlimit data plan, Wifi版 tablet應該會較省電等, 時時帶出街, 越輕越薄越好..

因為每人要求不同, 所有結果是不會一樣吧. 當然結果或者是要比對 Apple ipad2而言.  只要又平又靚的選擇, 就會好開心了.  不會再心大心細了.

TOP

我都係因為7.7用AMOLED先買咗而無揀7.0+

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

7.7吋, 因為拎住塊西多係塊面講電話, 好型.

TOP

7.7吋, 因為拎住塊西多係塊面講電話, 好型.
arthurson 發表於 2012-1-17 17:29


講真, 就咁拎住黎講電話, 7+ 同7.7都差唔得幾多, 都係一大塊野... 我選擇用handfree算

TOP

我又Share下我既Comment,

7.7 Vs 7+

1) 7.7 較靚仔,勝在簿 (大家差不多輕)
2) 7.7 解像度較高
3) 7.7 色彩較鮮,真實 (可以到百x會,佢地會有兩部機放係同一位置,開個鏡頭大家影住同一位置,高下立見) 7.7較好
4) 同上方法,兩部機開Yahoo,你會發現7.7係睇得多d,但係白色位,唔夠7+好,而且比較暗淡
5) 當兩部機放在同一水平,調到最光,7+係較光 (但都係光d d,放係8.9前8.9係光很多)
6) 兩部機個人覺得都係 "唔方便"‧‧‧就算7+入到褲袋,都唔會長放褲袋吧? =-=" 但的確拎係手上面,7+會穩陣得多...無咁易Drop
7) 7+睇網頁會較舒適(字大,白色位靚d),7.7睇片,mytv 會靚d (高解像度及鮮艷)

個人意見Only

借樓發問:7.7多人當作電話用嗎?...我打算係囉...而且我習慣一部機用好耐,會玩Root機刷Rom等,7.7合適我嗎? 謝各師兄指點迷津~~~

申利:現為HTC Magic 用家,打算過年放假前入7.7 (TBC) 假期玩

TOP

我雖然like 7+,但7.7用5000m電都仲輕過4000m既7+,呢樣係明顯勁d。
奈何7.7用AMOLED,我個人唔太歡喜,所以有人覺得優點既野,對其他人又可能係缺點。

順便問問有無人Galaxy 7.0 Plus用Micro Sim加卡貼?
會唔會卡住好難出入?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 minmin 於 2012-1-17 20:54 編輯

回復 12# pdaman


    相當同意 7Plus 是7寸 7寸是最好用的 不太大 不太細

TOP

我雖然like 7+,但7.7用5000m電都仲輕過4000m既7+,呢樣係明顯勁d。
奈何7.7用AMOLED,我個人唔太歡喜,所 ...
gigawatt 發表於 2012-1-17 17:56


我用7.7 +micro sim 的
卡住問題<真係幾難出入
有次拉張sim 有粒凸起既 銅片跟埋一齊出
好在之後再插多次仲用到

TOP