想聽日出呢部,唔知有無保護貼賣?

TOP

等左佢好耐啦!3630抵喔!
law1987 發表於 2011-10-21 15:37



師兄$3630邊樹出呀?好底喎!

TOP

師兄$3630邊樹出呀?好底喎!
du0449 發表於 2011-10-21 19:31

#1
結語:
對部tablet我暫時都幾滿意, 無咩不滿
3G + 靚芒+快cpu...咁既quality $3630 ($3860 -6% HSBC rebate )都唔算貴啦~~
現時開心使用中, 不過要適應下honeycomb~~

TOP

#1
結語:
對部tablet我暫時都幾滿意, 無咩不滿
3G + 靚芒+快cpu...咁既quality $3630 ($3860 -6% HSBC reb ...
law1987 發表於 2011-10-21 21:19


honeycomb 係咪上market得好少app架?

TOP

我都出咗!好正!

TOP

我對呢部機都好有興趣,希望樓主有時間的話可寫多些用後感,謝謝

TOP

本帖最後由 oo2oo299999 於 2011-10-22 09:49 編輯

有冇人知道邊到有得試玩下>?
感謝

TOP

回復 28# ctkelvin


    我都話想打電話  等到佢出新ROM先買

TOP

本帖最後由 af424 於 2011-10-22 14:32 編輯
想聽日出呢部,唔知有無保護貼賣?
nicolefoxfans 發表於 2011-10-21 19:27


琴晚去左W神補貼附送既芒貼 (買果陣時未返貨)

Arm牌, 寫明專for MediaPad, 好fit!
不過係crystal貼, 用落睇下反光嚴唔嚴重再諗下物唔物色磨沙啦 (橫掂送既~XD)
指模情況都有, 但一定好過用棵機!

尤記得去百記果陣試MediaPad, 佢話依部係新機
無野送, 俾現金都唔減一兩舊, 連芒貼都唔送

p.s. 貼芒貼果時見有一位ching出緊MediaPad, 另一位試完話聽日同個friend一齊再黎出機 XD

TOP

我對呢部機都好有興趣,希望樓主有時間的話可寫多些用後感,謝謝 ...
alex仔仔07 發表於 2011-10-22 00:35



儘量啦~ XD
其實我平時做開CD-Rom...今次出POST都係唔想部好機俾人埋沒!

TOP