回覆 430# pass0418

C-HING佢係字體反白,按左冇反應。其他語言就一排即刻可以轉。唔知點算?

TOP

回覆  pass0418

C-HING佢係字體反白,按左冇反應。其他語言就一排即刻可以轉。唔知點算? ...
samllb 發表於 3/7/2014 01:27 PM




你指呢個位?

TOP

回覆 432# kongisp

係呀! C-HING。我入到去但佢都冇得比揀。
其他語言包可以揀到的....咁應該點做。謝謝。

TOP

回覆  kongisp

係呀! C-HING。我入到去但佢都冇得比揀。
其他語言包可以揀到的....咁應該點做。謝謝。 ...
samllb 發表於 3/7/2014 02:26 PM


你下載左就會變左hidden....
你影下你語言和區域,語言個頁睇下

TOP

http://detail.ju.taobao.com/home ... id=39363451051&

宜家買平左一蚊,仲送多隻藍牙無線mouse

TOP

C-HING但點樣下載。謝謝!

TOP

C-HING但點樣下載。謝謝!
samllb 發表於 3/7/2014 02:32 PM


都話你下載左就會變左hidden囉....

TOP

Sorry, C-HING....
我一直用佢原有個A/C,剛剛試下改回用自己個A/C入去
依家可以下載了。謝謝C-HING

TOP

回覆 435# kongisp


    咁又無左618 $100紅包既姐, 消費者角度,變相俾$99 買隻BT mouse

TOP

尋日朝充滿電, 下午係公司試左一陣
到今朝開唔到, 以為冇電, 插住電再開, 見到開機畫面個american....
之後黑晒, 唔知熄左定係黑屏, 點開都冇反應, 充電時燈仔有閃, 機身幾熱下
到而家收工, 都係開唔到
等部降下溫一陣返到屋企再試下

TOP