點睇?
但差緊時,個火牛已經離開好遠喇播
sendmehere 發表於 2014-7-2 17:22



    近插頭附近有粒野

http://item.taobao.com/item.htm? ... =2uik9qt36cb#detail

TOP

我買左呢個, 上下左右都按到, 不過就要78人仔.
kencpli 發表於 2014-7-2 13:51



我都係買左哩個套~不過我講緊角落位~桌面視窗右上角個交叉好難先按得到

TOP

C-HING 請問除左重裝WIN8.1之外,點樣可以改番做繁體。
因我未用過WIN8.1。謝謝。 ...
samllb 發表於 2/7/2014 05:26 PM


可以裝語言包

TOP

我都係買左哩個套~不過我講緊角落位~桌面視窗右上角個交叉好難先按得到 ...
Metabo 發表於 2014-7-2 19:10

可能我用左8,10寸windows 平板好耐,所以用起上來無乜問題。

TOP

近插頭附近有粒野
patrickwong55 發表於 2014-7-2 18:36


師兄,個火牛冇磁環播,咁即係好定唔好?有乜影響呢?

TOP

師兄,個火牛冇磁環播,咁即係好定唔好?有乜影響呢?
sendmehere 發表於 2014-7-2 21:53



    有磁環會減少對触摸屏的干扰,我剛買了這個....


http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=2uik9qt4c29

TOP

回覆 396# kencpli
都ok 喎,我再等下出多d 先

TOP

回覆 400# johnjohnjohn
Rip, 條屍仲用唔用得返?

TOP

我部WIFI真係有問題, 屋企連雖然慢, 返到公司直頭連唔到, 搵IT 睇話部機唔識自動取IP, 要人手輸入先上到, 公司WIFI 好多同事手機/NOTEBOOK連都未出過問題
連到之後試下係公司server抄個EXCEL FILE 好細下1MB都冇, 等左成分鐘先彈個窗出來話要計算下先 (唔知計乜), 之後抄完都要抄幾分鐘, 都係拎張SD出來抄完放入去好過

TOP

我部WIFI真係有問題, 屋企連雖然慢, 返到公司直頭連唔到, 搵IT 睇話部機唔識自動取IP, 要人手輸入先上到,  ...
pass0418 發表於 2/7/2014 11:04 PM


試下restore 一次

TOP