patrickwong55 當前離線
進階會員
點睇? 但差緊時,個火牛已經離開好遠喇播 sendmehere 發表於 2014-7-2 17:22
TOP
Metabo 當前離線
中級會員
我買左呢個, 上下左右都按到, 不過就要78人仔. kencpli 發表於 2014-7-2 13:51
kongisp 當前離線
C-HING 請問除左重裝WIN8.1之外,點樣可以改番做繁體。 因我未用過WIN8.1。謝謝。 ... samllb 發表於 2/7/2014 05:26 PM
kencpli 當前離線
我都係買左哩個套~不過我講緊角落位~桌面視窗右上角個交叉好難先按得到 ... Metabo 發表於 2014-7-2 19:10
sendmehere 當前離線
近插頭附近有粒野 patrickwong55 發表於 2014-7-2 18:36
師兄,個火牛冇磁環播,咁即係好定唔好?有乜影響呢? sendmehere 發表於 2014-7-2 21:53
segauei 當前離線
pass0418 當前離線
我部WIFI真係有問題, 屋企連雖然慢, 返到公司直頭連唔到, 搵IT 睇話部機唔識自動取IP, 要人手輸入先上到, ... pass0418 發表於 2/7/2014 11:04 PM