提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

=口=俾人刪左
我用開gs2
novo7有冇gs2咁順暢
就你覺得邊個版好d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

e鬆

spider man 我玩得好爽  
lag 佢個頭
167pk 發表於 2011-12-1 16:43


請問在那下載, Android market 找不到.

TOP

我就來gameover鳥
最後遺言。。
普及版個內置browser功能中的quick control是android 3.2獨有的
真係超好用 ...
167pk 發表於 2011-12-1 21:30


瓜之前答埋我的問題先, 就是「專用平板電腦鍵盤皮套」的用處大不大? 值不值得買?

TOP

答埋我先啦
有冇gs2咁順暢
就你覺得邊個版好d

TOP

答埋我先啦
有冇gs2咁順暢
就你覺得邊個版好d
bbsunny 發表於 2011-12-1 21:52

無言了, 你認真的嗎?

TOP

無言了, 你認真的嗎?
kcthomlau 發表於 2011-12-1 22:03



    冇研究過嗎,但係街見過tab掃落去硬係有d唔知點咁

TOP

回復 409# bbsunny


    冇gs2咁順..差幾皮

TOP