131213 當前離線
進階會員
問一個蠢蠢地嘅問題, 國內版嘅小新pad, 會唔會有廣告? 多唔多? Maxilogic 發表於 2021-11-17 20:29
TOP
OLD-XEON 當前離線
hkepc 就多廣告 我上面咪有囉! b-29 發表於 2021-11-17 21:11
weiweiwei 當前離線
初級會員
mobilio 當前離線
中級會員
師兄有沒有啲靚膜介紹,跟機送完全唔得,想要防指紋和不反光,另想買多條充電線放公司用,要充電和可接駁電 ... weiweiwei 發表於 2021-11-22 19:50
icac007 當前離線
rickson02 當前離線
BTW 就算pad pro 2021 係個cheap cheap oled mon, 同iPad air 4/mini 6 個靚靚lcd mon比,都靚好多,完全唔 ... rickson02 發表於 2021-11-24 12:51