果陣部Novo7 advanced屈晒機

TOP

不如話代理唔入貨嚟香港啦。。。

係日本買部Asus Zenpad 3 8.0,S650,32+4,4G,圍埋港紙都係$2000

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android

TOP

回覆 30# siukat


    最好在一千人仔留下

TOP

其實好多人唔用ipad原因係好多因素
Ipad 一直以來比人講係自閉係統就知點解
無得插Sd Card同太多限制
Ipad 擴充性無Android 陣營咁多元化同多
係擴充配件個價錢無ipad 配件貴
而且一部128Gb ipad pro 個價仲貴過可插咭擴充到256Gb嘅Android  高階機
所以買android 平板嘅用家都有個原因唔會轉ipad
還有未來遊戲同媒體容量不段大增記憶體雖求都要向上增加
未來連256Gb記憶體都唔夠用
何況一部ipad唔可以擴充記憶體嘅平板好快又要比用家淘汰換機
而ipad 有幾高性能都好一唔夠記憶體用又唔可以擴充好快被放去二手市場到
如果有留意到16Gb ,32Gb嘅上兩三代ipad旗艦機放係二手市場大把等人收
所以唔明白個情況啲人一直覺得買ipad一定好嘅錯覺觀念
如果喜歡睇影片嘅用家買平板一定會注意對平板記憶體擴充要求

TOP

有冇平板介紹?
dull_dull 發表於 2017-11-16 13:13

我的 iplay 10 touchscreen 早兩日開始無反應,是不是沒得整?....這机今年初首批買的....幾個月後就玩完.   ...
dull_dull 發表於 2017-11-16 13:10


我用過咁多apple野未試過幾個月就壞
你部iPad 10? 即係用A10 cpu 果部iPad Pro?未過保養期咪拎去apple store 整, 上網呻部機就會好番?

TOP

我用過咁多apple野未試過幾個月就壞
你部iPad 10? 即係用A10 cpu 果部iPad Pro?未過保養期咪拎去apple  ...
prince888 發表於 2017-11-16 16:04



    sorry, 酷比魔方 IPLAY 10  not apple

TOP

Capture.JPG

這部抵嗎,連集運費,應該2600左右

TOP

我用過咁多apple野未試過幾個月就壞
你部iPad 10? 即係用A10 cpu 果部iPad Pro?未過保養期咪拎去apple  ...
prince888 發表於 2017-11-16 16:04

咁睇黎apple真係同八時相沖,只係買過ipod nano 同ipad pro,全部唔過保養要返去換,ipad pro 最衰,1個月多d就壞左…

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實係 intel......
intel 唔賺咁賣 wintab.... 玩殘 android tablet
之後因為唔賺錢, 成個 atom 無左.... ...
snoopy11hk 發表於 2017-11-15 00:19

無跟開,原來atom無咗啦?!

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP