siuman0523 當前離線
中級會員
小弟部機無論係隔住主力牆或石屎牆都係收爆或三格....經WIFI最快有30.7Mpbs ... smalltaste 發表於 2012-7-6 16:55
TOP
kingson12hk 當前離線
進階會員
有冇得插LAN線架個KEYBOARD底座? kingson12hk 發表於 2012-7-6 17:25
jensonsum 當前離線
咁即係冇問題, 聞說第一批wifi麻麻... 哎呀, 101 快點脫手吧, 我要白色300呀.... ... siuman0523 發表於 2012-7-6 17:19
到你101脫手果陣.. 揀700好過啦 CHING PM俾link我上去睇下都好@@ jensonsum 發表於 2012-7-6 17:32
有撞花可能難放...d... pm你...等等... siuman0523 發表於 2012-7-6 17:37
barrylam1986 當前離線
800MP唔影相好似哂左 jensonsum 發表於 2012-7-6 15:18
美國定價 不嬲平過香港好多 保唔保自己睇 有圖有真相 乜都唔識 發表於 2012-7-6 16:07
白色好靚仔呀!*v* 仲用緊101, 唔知點解放o係Y!拍賣放左好耐冇人要, 銀根短缺, 要trade左先換到. 唯有用住 ... siuman0523 發表於 2012-7-6 16:25