7+ is Super PLS mon 係唔係差過IPAD 好多?

TOP

如果怕D字細又唔想用二隻手指拉大佢就7plus好D!

TOP

回復 32# wy7008

我們當然選更高解像度的7.7,  最起碼可以customize.  只消download 個apps 改 LCD density?問題就解決. 今時今日, 若同價相然要更高解像度吧. 即DC相機不買14M鏡頭, 而買8M鏡頭的?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

比錢買難受,不如唔好買

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我買A產品就一定撐A㗎喇,而你買B產品就緊係撐B喇,你地自問有幾多個真係用客觀去評論部機吖,兩部機各有優 ...
y2kming 發表於 2012-1-17 14:08


7plus同7.7真實各有優點!
就算Huawei MediaPad以價錢相比也唔錯!加上IPSmon都好靚,三千對五千,功能唔差好多

TOP

回復  wy7008

我們當然選更高解像度的7.7,  最起碼可以customize.  只消download 個apps 改 LCD density? ...
erickleung 發表於 2012-1-17 14:01


買相機最少都仲要睇埋鏡頭規格、質數,色彩處理技術等,唔會只係因為高像數就會買吧

如果只睇像數,日系手機一早有過千萬像,應該冇人買入門級 DSLR 相機了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  wy7008

我們當然選更高解像度的7.7,  最起碼可以customize.  只消download 個apps 改 LCD density? ...
erickleung 發表於 2012-1-17 14:01

C兄,請問用邊個apps改到?
thx~

TOP