回復  167pk
師兄:
咪話咗你聽,
天璣廠15號出2.2,
月底大量出機!
天璣8吋~P8係用緊2.2,
P8同P7係一樣,
想 ...
oldtwohk 發表於 2010-11-12 02:05

請問P8有無兩點TOUCH, 重力感應同GPS??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  oldtwohk

你做埋維修啦
咁咪順便幫 HKEPC 會員免費修理囉
167pk 發表於 2010-11-12 13:26

讚成!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔駛免費修理 ; 買机保一年OK

回復  oldtwohk

你做埋維修啦
咁咪順便幫 HKEPC 會員免費修理囉
167pk 發表於 2010-11-12 13:26

TOP

是邊部P7呀?咩牌子?

TOP

色水都ok咁啦
係可視角度差囉,左右70度、上下60度
167pk 發表於 2010-11-13 11:25


你o岩, 係可視角度差, 不過如果我想幫p7講好說話, 可唔可以話佢私"忍"度高呀, 唔駛比見到我做緊咩野

TOP

2010-11-15_231027.jpg 2010-11-15_231052.jpg 回復 28# oldtwohk

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP