回覆  segauei

寄返去la,善用保養
我部日日比我SM都冇事
上次跌過落地解體後決定粗用
但MON貼好花, ...
aida32 發表於 2014-6-30 15:26



係lor,個mon貼好易花,唔知有冇ching搵到差唔多大的玻璃貼?

TOP

回覆  aida32


我都想買玻璃貼
kaygood 發表於 30/6/2014 04:02 PM


我都想買玻璃貼 x2
跟機個張好易花...有無人用埋佢送個另外一張?會唔會好d?

TOP

回覆  kongisp


ching 請問邊道下載?
無極 發表於 30/6/2014 03:53 PM


google la
再唔係裝個WPS office都好好用

TOP

20/6 落單既。可能會放返100%new既出來。大家到時留意下交易區。



via HKEPC Reader for Android ...
hyperbola 發表於 2014-6-24 01:07


我最後係肥花出post. 有興趣去找找看看。

TOP

本帖最後由 aida32 於 2014-6-30 18:50 編輯

Tab3 8.0 钢化玻璃膜
taobao 50¥有找
我研究左兩粒鐘size決定買this one
計理Tab3本身有弧度左右cut啱啱好
之前鎖定nexus 7 一代,但太舊唔生產


買左,間鋪信用得3個心

TOP

本帖最後由 kaygood 於 2014-6-30 18:52 編輯

回覆 355# aida32


钢化玻璃膜 可以剪? Tab3 8.0好圓
如果可以剪, 會買 DELL Venue 8 PRO鋼化玻璃膜

TOP

本帖最後由 aida32 於 2014-6-30 19:04 編輯

當然唔得,你明自钢化原理就知點解

TOP

回覆 357# aida32


咁算, 花晒就睇下有無出 專用 鋼化玻璃膜, 無就買普通貼
加油, 等你Post貼左得吾得

TOP

開心SHARE
1. A1 mini 安裝系統教程
http://pan.baidu.com/s/1dDF0mad
2. winpe
http://pan.baidu.com/s/1kTmNFr5
3. A1 mini images
http://pan.baidu.com/s/1o68wpKm

TOP

集運今日總算收到部機, 試左幾個鐘有小小意見
1. 話送的office 影都冇, 雖然就算送都可能簡體唔會要
2. 送的7樣贈品都有齊, 筆樓上就ching講過作用不大; otg,  貼膜, usb hub, headphone 未試應該ok; hdmi 插過去22"mon,  冇較resolution 所以只係出到1x", 不過同步反應幾好; 個keyboard 色就麻麻, 但夾機三個位都冇墊, 直接就鐵片夾落去, 易整花, 都係買個套算
3. 因為未用過win8, 所以好唔習慣, 同埋用開android三粒制, 而家得粒home制
4. 係電腦管理見2個分區, 24g係c: 仲有4.5g可能係recovery用, 總數都係得29g, 差左3g先夠32g
5. 淘左張adata 64g sd, 插落去好快認到
6. 喇叭聲接受到
7. 轉左繁中, 不過有d 跟機program 開出來都仲有簡體
8. 原本user 叫voyo, 改左自己個名後, reboot 後都係見到voyo個名閃出來先再轉自己個名, folder個名就照樣係voyo, 睇來都係要成個delete先得
9. 其實買部機有一個主要目的, 就係想試下插USB TV手指睇下可唔可以出街都睇到電視, 過兩日返屋企搵返隻手指試

TOP