集運今日總算收到部機, 試左幾個鐘有小小意見
1. 話送的office 影都冇, 雖然就算送都可能簡體唔會要
2. 送的7樣贈品都有齊, 筆樓上就ching講過作用不大; otg, 貼膜, usb hub, headphone 未試應該ok; hdmi 插過去22"mon, 冇較resolution 所以只係出到1x", 不過同步反應幾好; 個keyboard 色就麻麻, 但夾機三個位都冇墊, 直接就鐵片夾落去, 易整花, 都係買個套算
3. 因為未用過win8, 所以好唔習慣, 同埋用開android三粒制, 而家得粒home制
4. 係電腦管理見2個分區, 24g係c: 仲有4.5g可能係recovery用, 總數都係得29g, 差左3g先夠32g
5. 淘左張adata 64g sd, 插落去好快認到
6. 喇叭聲接受到
7. 轉左繁中, 不過有d 跟機program 開出來都仲有簡體
8. 原本user 叫voyo, 改左自己個名後, reboot 後都係見到voyo個名閃出來先再轉自己個名, folder個名就照樣係voyo, 睇來都係要成個delete先得
9. 其實買部機有一個主要目的, 就係想試下插USB TV手指睇下可唔可以出街都睇到電視, 過兩日返屋企搵返隻手指試 |