回覆 340# segauei


    寄番去搏一搏; 唔寄的話,99.9% 師兄會自動將佢"降lv"成電子垃圾

TOP

回覆  segauei


    寄番去搏一搏; 唔寄的話,99.9% 師兄會自動將佢"降lv"成電子垃圾 ...
chuwest 發表於 2014-6-30 15:09

最衰係而家部野冇事,連開機由下拉上冇反應果野都冇事唔通背板鬆左,撳好返
最怕寄返去比佢check 又冇事,完裝寄返比我

TOP

回覆 342# segauei

寄返去la,善用保養
我部日日比我SM都冇事
上次跌過落地解體後決定粗用
但MON貼好花,想買玻璃貼,但冇

TOP

回覆 342# segauei


    俾條死亡短片廠家參考

TOP

回覆  segauei

寄返去la,善用保養
我部日日比我SM都冇事
上次跌過落地解體後決定粗用
但MON貼好花, ...
aida32 發表於 2014-6-30 15:26

其實想寄,但驚強國人是但check 開到機又話冇事進退兩難

TOP

回覆 343# aida32
試下撕左張保護貼,睇下個觸控會唔會好d

TOP

你真係想退, 可以搵淘寶幫手向賣家施壓

TOP

你真係想退, 可以搵淘寶幫手向賣家施壓
edwardckc 發表於 2014-6-30 15:38

回覆  segauei


    俾條死亡短片廠家參考
chuwest 發表於 2014-6-30 15:31

其實我已經up 左去yuku 諗住比佢睇,重點係而家開關又正常,山寨即係山寨

TOP

回覆 338# kongisp


ching 請問邊道下載?

TOP

回覆 343# aida32


我都想買玻璃貼

TOP