feiwan 當前離線
初級會員
TOP
blueros321 當前離線
中級會員
我覺得爭佰零蚊 , 去 SSP 買好o的 , 一來香港行貨有保用 , 二來俾多少少錢間鋪 , 叫佢幫你貼 mon 貼 ... smartlam 發表於 2011-11-30 16:44
zerochan455 當前離線
smartlam 當前離線
進階會員
比兩個爛蘋果個賣家 167pk 發表於 2011-11-30 17:08
kinrex7211 當前離線
Banned
回復 smartlam SSP 依家咩價位? kinrex7211 發表於 2011-11-30 17:52
garfieldso 當前離線
GOOGLE MARKET 要$$$ 167pk 發表於 2011-11-30 17:00
hkfod 當前離線
回復 rexlun_reborn 冇錯, 就係電流及電壓唔穩定......所以我咁問7哥" 係唔係山寨牛" 囉.... 山寨牛 質 ... feiwan 發表於 2011-11-30 17:20