你試下新出個充電修正
我部昨日剛收有睡死, 叉一晚電連機都開唔到, 按POWER SCREEN只有微光(電源燈都唔 ...
edwardckc 發表於 2014-6-28 13:38

唔該哂師兄先,頭先又不停開關機試,又開到3,4 次,有1次又係下拉上畫面冇反應,試下你方法先,最驚寄反廠佢開到又寄返比我算

TOP

回覆 297# timothy1128

等我試埋樓下師兄電源方法先,唔該哂

TOP

本帖最後由 edwardckc 於 2014-6-28 14:44 編輯

借問點建立OS BACKUP?

TOP

回覆 299# edwardckc

琴晚裝左個電源修正,可以差滿電,識得轉綠燈,但之後開機都係由下拉上畫面touch 冇反應,長按power 重開就得,睇怕要再不停試先得

TOP

回覆  edwardckc

琴晚裝左個電源修正,可以差滿電,識得轉綠燈,但之後開機都係由下拉上畫面touch 冇反應 ...
segauei 發表於 2014-6-29 09:05



    咁多問題既?!
呢個牌子靠唔住?

TOP

咁多問題既?!
呢個牌子靠唔住?
redhothits 發表於 2014-6-29 09:24

山寨野係咁,睇你好唔好彩

TOP

山寨野係咁,睇你好唔好彩
segauei 發表於 2014-6-29 09:34



    咁祝你好運先..............

TOP

你試下重設window, 我昨晚試裝office 2010之後出error reboot, 跟住開機一陣花畫面兼reboot, 跟手我重設window後無事了, 再download 個office 2013 install ok, 暫時一切正常, 所以我估計大家收到機先reset 一次window以較好

TOP

大多師兄都係貪平玩下, 仲可減100人仔, 香港買最少2000以上啦

TOP

回覆 309# edwardckc


無問題就好抵玩, 有問題就有點麻煩
其實買所有電子嘢有問題要換都麻煩, 只不過山寨要番大陸整

TOP