咁surface pro貴得來唔係用atom,surface用atom又貴,唔係買大陸機好過咩?
tenleehk 發表於 2016-1-21 14:32



    咁你不如話幾千銀買IPAD個粒MOBILE U 咪仲唔抵啦?!.....
你都曉過大陸機.... 用佢黎同surface 比?!

TOP

香港應該仲有言論自由,我發表個人意見無問題掛?唔洗一唔岩聽就打壓人 ...
tenleehk 發表於 2016-1-21 14:33



    呢D 叫打壓? 玻璃心?!

TOP

咁你不如話幾千銀買IPAD個粒MOBILE U 咪仲唔抵啦?!.....
556556bt 發表於 2016-1-21 14:33



    其實係嫁,呢家android tab都有唔少又平又好的選擇,只係ipad感覺易用d同apps配套健全d咁解

TOP

其實係嫁,呢家android tab都有唔少又平又好的選擇,只係ipad感覺易用d同apps配套健全d咁解 ...
tenleehk 發表於 2016-1-21 14:35



    係咪去買囉.. 無問題....

TOP

呢D 叫打壓? 玻璃心?!
556556bt 發表於 2016-1-21 14:35


唔同你再講,費事admin話罵戰,科科

TOP

回覆 9# 極度靚仔


    要自己up上10

TOP

回覆 4# tenleehk

Atom X7 wor…

TOP

回覆  tenleehk

Atom X7 wor…
清仔 發表於 2016-1-21 14:38


有人改口話要同"大陸" cherry trial 機比喎.

TOP

有人改口話要同"大陸" cherry trial 機比喎.
556556bt 發表於 2016-1-21 14:40



x7係比x5勁 ,但在我眼中atom始終係atom,唔值得用呢個價買law

TOP

x7係比x5勁 ,但在我眼中atom始終係atom,唔值得用呢個價買law
tenleehk 發表於 2016-1-21 14:43



    咁買core M 囉.... 好多大陸Core M 都好平....
你要評既surface 好多用料都俾人話架... 用EMMC. 又唔包筆又無KB. ... 講兩講.. 點解粒U 又唔夠勁又打唔到機....  有部SP 俾你又話貴到無朋友..

咁好簡單一分錢一分貨. 無錢咪用平野囉.. 有錢咪買靚野囉.
咁家陣靚野減價咯.. 咪睇下自己有無錢買囉.

TOP