國貨平板一樣咁衰,我八月中買部皇馬平板,九月初就壞,拎去整話要4-5星期,仲耐過我用嘅時間。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主部surface pro係第幾代?我部surface pro 3用咗一年,除咗有時開機慢咗少少都無乜問題喎…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 長勝飛龍

剛剛衛X打比我。佢話Surface 3唔會再返貨,反而返咗Surface Pro 3。唔通Surface 3 Lte repl ...
gt3 發表於 2015-9-20 10:59



    無surface3 ? 豐澤有喎

TOP

無surface3 ? 豐澤有喎
kellykk 發表於 2015-9-21 16:41

So 寧都冇貨(128G),係凶宅先有貨。個promoter係咁sell, 同M$ store 一樣;買keyboard 送筆。
個人覺得好似清貨中。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我部SURFACE PRO 1都有充電接觸不良既問題, 其實用乜鬼磁石充電, 要專用插仲要成日接觸不良

TOP

我部SURFACE PRO 1都有充電接觸不良既問題, 其實用乜鬼磁石充電, 要專用插仲要成日接觸不良 ...
edenli 發表於 2015-9-21 19:11

仲要有時用隻手hi 一hi 部機有d 流電感覺

TOP

仲要有時用隻手hi 一hi 部機有d 流電感覺
tommychow0811 發表於 2015-9-21 20:19


我仲以為係我錯覺 btw 差唔多一個月了都未有任何消息

TOP

回覆 19# wy7008


    因為我部機係14年9月份買(腦場水尾),而Microsoft計保養去到今年10月1日

TOP