TikC 當前離線
中級會員
TOP
cheese1420 當前離線
好似更新左之後用唔到*#*#0*#*#* .... 有無ching 一樣呢。。? TikC 發表於 2012-1-21 19:39
FreeTong 當前離線
進階會員
CHING 係咪將7.7當超大電話用? 回復 FreeTong noct2000 發表於 2012-1-21 19:19
剛再試過冇問題... cheese1420 發表於 2012-1-21 19:48
Bigbust 當前離線
回復 FreeTong 咁勁O既CHING~你一定係做驗屍官~ kelvin8348 發表於 2012-1-21 13:35
Galaxy Tab 7.7 第一試, Check 機 SGT77 大貨到港, 熱烘烘的幾周, 網上討論常常滿板. 我在農曆年前極忙, ... FreeTong 發表於 2012-1-21 12:00
tonycws 當前離線
7.7 可否用iphone/ipad條USB線 tonycws 發表於 2012-1-21 20:49
garfieldso 當前離線