各有各好,價錢又唔係差好多,但個人喜好,一定要7+,perfect size and IPS mon. ...
gigawatt 發表於 2012-1-17 11:57



7+ 是 IPS Mon ??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 8# bakubaku


    剩系個AMOLED我就覺得低一班啦.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

不如看看網上的比較. 兩部是不同規格 1024x600 vs 1280x800; 1.2G Dual core vs 1.4G Dual core, ....
http://www.mobile88.com/news/rea ... sus-vs-7_7-7-0-plus

TOP

本帖最後由 dcviewjack 於 2012-1-17 12:54 編輯

呢兩部機真係慘....成日被人拿來比比比...
真係"既生瑜何生亮"... 三叔真係做得好事多 xD
不過大家睇最近d廣告..就知三叔其實錫邊個仔多D啦...

TOP

OK 7+ is Super PLS mon.
查實兩部機spec咁近,根本無乜好比喇,個人喜好最重要。

TOP

不過7.0+唔知有無得上ICS呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP