hikari_hinomoto 當前離線
中級會員
TOP
motang 當前離線
有業遊民
進階會員
Herman000 當前離線
回復 motang 有諗過XP, 但驚佢俾的driver唔兼容, 同埋對應touch唔夠好 不過新機買返去都值得一試 ... hikari_hinomoto 發表於 2011-4-13 12:30
desmanwong 當前離線
千折吾好裝 XP 呀,我記得 xp Touch 好似系 single touch! 暫時玩 Win7 就系開機慢,無計,不過你可以考 ... Herman000 發表於 2011-4-13 13:29
回復 motang 都係好處壞處之類啦 不過暫時買左既ching都話唔錯咁喎 唯一係對acer呢個牌子無乜信心. ... hikari_hinomoto 發表於 2011-4-13 13:52
irvingtin 當前離線
tonycws 當前離線