800 X 600 好睇唔好食, ANDROID 好多APPS都係DESIGN FOR 手機, 4:3 好多時行唔到, 會FC.  ...
kyleli 發表於 2010-11-12 00:11


FC就唔係太多,用Telechip都係因素之一,特別係遊戲。

TOP

800 X 600 好睇唔好食, ANDROID 好多APPS都係DESIGN FOR 手機, 4:3 好多時行唔到, 會FC.  ...
kyleli 發表於 2010-11-12 00:11


又係喎, 不過睇ebook/漫畫好d嘛

TOP

智器T7 一早4:3啦,讀取檔案速度仲比P7快三份一,個mon d色都靚好多,但冇兩點觸控同HDMI,可用空間 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-11-12 00:15


就係唔明p7個mon既色點解會咁差, acho部c901行1.5個mon都好好多

TOP

好似係今個月Telechip出左Android 2.2檔,所以大批山寨都可以升到。
但時間咁少,唔知d廠俾你升果時 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-11-12 00:11


應該唔得, 唔同機PCB走線設計唔同, ROM入面要處理埋供電, 程序執行等等設定. 所以每款機都要行返原廠既upgrade rom先升到, 除非有時間爆開個rom, 抽返有用既data自己改, 否則就算真係好彩flash到, 都有好多問題.

TOP

應該唔得, 唔同機PCB走線設計唔同, ROM入面要處理埋供電, 程序執行等等設定. 所以每款機都要行返原廠既up ...
kyleli 發表於 2010-11-12 00:26



    Telechip應該係成個配套架,佢修改完Google個2.2,再俾山寨自己改。
Telechip係成個架構方案,基本上你唔加乜乜物物,應該好快搞掂,好似Nexus One咁,官方出就即刻升到,岩唔岩呢?!

咁有d廠又4:3mon…又HDMI/3G,兩點觸控等,就要自己再寫囉。

TOP

就係唔明p7個mon既色點解會咁差, acho部c901行1.5個mon都好好多
goa 發表於 2010-11-12 00:19



    mon顏色應該係用料問題,用慣左…智器個mon都好按d,我依加在屋企都係用T7取代手機上網/check mail/MSN等,P7變左相架…哈哈!
可能升左2.2我會用返P7既。

TOP

Telechip應該係成個配套架,佢修改完Google個2.2,再俾山寨自己改。
Telechip係成個架構方案,基本 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-11-12 00:40


岩呀. 問題只不過會出現係山寨廠自己改呢個部份. 因為好多山寨根本無資源/人才去自己設計rom, 佢地只不過係買方案同零件砌機出貨而已, 而佢地最得意既手法(亦係最大升級障礙)就係每間山寨既自己既貨, 會加入某d特別功能. (呢個無辦法, 因為面對競爭對手, 大家一模一樣就只有鬥價, 改dd咪又一隻新機囉), 升級對佢地黎講. 真係睇彩數. 簡單d講, 要花時間同人力去升級一隻舊機, 同買新料砌新機出新貨. 你覺得邊個賺到多d錢? 賺得多果個咪就係佢地既選擇囉...

TOP

回復 1# 167pk
師兄:
咪話咗你聽,
天璣廠15號出2.2,
月底大量出機!
天璣8吋~P8係用緊2.2,
P8同P7係一樣,
想試下2.2,去買部P8咪知囉!
仲有佢問我有無興趣係香港幫佢做維修,
買機順手俾埋"士啤拍",
以後壞機唔使拎返上廠喎!!!!

TOP

回復 28# oldtwohk

咁我地咪好方便, 不如你做埋代理啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP