早一兩個星期    $999, 本星期$1080
167pk 發表於 2011-11-29 19:41


有冇包d乜野架?防花貼包唔包?

TOP

個數據包咁大,有計嗎?用咩apps將佢地移離內存?

TOP

有冇APP係可以TUNE隻MON色水?

TOP

我部NOVO 7 ADVANCED 使用不足一個月, 電池充唔到電,
淘寶買的, 應該有一年國內保, 但係唔想返大陸.
有無CHING 有辦法, 係香港以低廉價錢修理返 ?

TOP

device not found? 未裝usb driver!
rexlun_reborn 發表於 2011-11-29 21:21


or 你無轉返做英文mode 都會話device not find

TOP

我部NOVO 7 ADVANCED 使用不足一個月, 電池充唔到電,
淘寶買的, 應該有一年國內保, 但係唔想返大陸.
有無C ...
HAMSON 發表於 2011-11-30 09:01



    以我所知 , 更換電池內地始終便宜好多 , 聽朋友講 , 華強北仲可以度身訂造充電池 , 價錢仲唔係好貴 , 香港換一定掠你水啦~

TOP

以我所知 , 更換電池內地始終便宜好多 , 聽朋友講 , 華強北仲可以度身訂造充電池 , 價錢仲唔係好貴  ...
smartlam 發表於 2011-11-30 10:10



    ching 知唔知大概幾銀呢 ?

TOP

本帖最後由 smartlam 於 2011-11-30 11:15 編輯
ching 知唔知大概幾銀呢 ?
HAMSON 發表於 2011-11-30 10:13



   我估都係一兩舊水頂籠! 早幾年我朋友 , 拎部手機返去訂造充電鋰電池 , 可能佢部手機較冷門所以要訂造 , 佢話如果有原裝電池擺低舊電就 ok , 如果電冇就擺低部機 , 不過唔係即刻拎到 , 好似要一兩日先拎得 , 當時佢話都係六十蚊人仔唔使。

你可以先在網上用【阿里旺旺】通訊 , 大家傾好點做先 , 你再用快遞寄去佢公司 , 佢報好價你網上付費之後 , 佢幫你換左舊電之後 , 又用速遞寄番俾你 , 其實都幾方便! 你可用【淘點 / 信用卡 +約2.8%付加費】付款。

你識拆機就自己拆舊電寄上去 , 佢寄舊新既俾你 , 你就自己安裝番。如果唔識拆網上問佢 , 成部機寄返去 , 叫佢一手一腳幫你搞 , 係錢問題o者!

呢道可以參考下→  http://s.taobao.com/search?q=%D3 ... mp;rt=1322622514199

TOP

回復 340# smartlam

oh, 唔該晒, CHING~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP