本帖最後由 smartlam 於 2011-11-30 11:15 編輯
ching 知唔知大概幾銀呢 ?
HAMSON 發表於 2011-11-30 10:13 
我估都係一兩舊水頂籠! 早幾年我朋友 , 拎部手機返去訂造充電鋰電池 , 可能佢部手機較冷門所以要訂造 , 佢話如果有原裝電池擺低舊電就 ok , 如果電冇就擺低部機 , 不過唔係即刻拎到 , 好似要一兩日先拎得 , 當時佢話都係六十蚊人仔唔使。
你可以先在網上用【阿里旺旺】通訊 , 大家傾好點做先 , 你再用快遞寄去佢公司 , 佢報好價你網上付費之後 , 佢幫你換左舊電之後 , 又用速遞寄番俾你 , 其實都幾方便! 你可用【淘點 / 信用卡 +約2.8%付加費】付款。
你識拆機就自己拆舊電寄上去 , 佢寄舊新既俾你 , 你就自己安裝番。如果唔識拆網上問佢 , 成部機寄返去 , 叫佢一手一腳幫你搞 , 係錢問題o者!
呢道可以參考下→ http://s.taobao.com/search?q=%D3 ... mp;rt=1322622514199 |