回覆 219# redust


    any links of BT keyboard, c brother?

TOP

18號單 去集運
物流公司:顺丰速运
2014-06-25 11:30:52 卖家已发货  (即係順豐未收貨) ...
pass0418 發表於 2014-6-25 13:24


我頭先又係旺旺問佢, 跟住轉個頭佢又UPDATE左狀態, 而家終於顯示順豐係一點幾收左件.

TOP

18號訂今天已發貨!
請問大家收貨都有送晒D贈品(Keyboard, 保護貼, etc.)? 掙扎緊好無用埋$10紅包買個藍芽ke ...
redust 發表於 2014-6-25 14:36


除咗藍芽Keyboard, 大家有無諗過買支筆, 喺畫面揀嘢同寫啲notes都會方便啲? 如果有, 分享吓邊支好用啲?

TOP

回覆 221# chuwest

呢款靚仔兼銷量冠軍但有點貴...
http://item.taobao.com/item.htm?id=21879028910

呢隻唔洗叉電但又用唔倒紅包....
http://item.taobao.com/item.htm?id=39242902031

部機咁平, 還是買個幾蚊轉插用番送個個keyboard套算數?

TOP

回覆 224# redust


我就用鍵盤套(用hub時加個轉插), 滑鼠就藍芽

買藍芽鍵盤, 我會揀Microsoft Wedge Mobile Keyboard, 靚仔方便, 設計吾錯, 但好貴

TOP

回覆 225# kaygood

好毒, 如果用係Surface Pro就話姐.....
多口問可以同時配對藍芽Keyboard+藍芽Mouse嗎?

TOP

回覆 226# redust


應該無問題,試過同時連mouse加smartphone都得
我覺得一分錢一分貨,ms 硬件吾錯,耐用保養好,上次套desktop800 隻mouse跌到上蓋爆開吸吾番,上小強度全套一換一全新,抵過買其他較平的產品

TOP

除咗藍芽Keyboard, 大家有無諗過買支筆, 喺畫面揀嘢同寫啲notes都會方便啲? 如果有, 分享吓邊支好用啲? ...
emlleung 發表於 2014-6-25 15:27


我也想買支筆,Surface 3支筆不知supoort 嗎??

TOP

我也想買支筆,Surface 3支筆不知supoort 嗎??
et1234 發表於 2014-6-25 17:26



    我都想知

TOP

我也想買支筆,Surface 3支筆不知supoort 嗎??
et1234 發表於 2014-6-25 17:26

個MON都唔係WACOM, SURFACE PRO枝筆當然用唔到

TOP