KOF97 當前離線
中級會員
TOP
latvia 當前離線
進階會員
ang 當前離線
有ching 試到,語音輸入有廣東話嗎?還是一定要普通話? latvia 發表於 2024-11-30 23:16
用gboard,有廣東話輸入 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ang 發表於 2024-12-1 11:25
fo2live 當前離線
kcthomlau 當前離線
特級會員
hoktong 當前離線
回覆 kcthomlau 唔打機都 ok 既 hoktong 發表於 2025-2-14 16:12
lous 當前離線