彿印88 當前離線
進階會員
TOP
167pk 當前離線
Banned
klnboard 當前離線
呆呆的聰 當前離線
中級會員
請問升左2.0 之後, 可唔可以駁CD ROM 之類DEVICE? 我想駁BLUE-RAY ROM 睇下戲咁~ extrawong 發表於 2011-11-29 11:35