如果按住电源制唔放都熄唔到机,你唯有待平板用晒D电時,等佢自己自动熄机。然后插充电。等几分仲,。同時按下,电源制,音量加,可否成功進入recovery....

如不成功。反复做下試試。

TOP

熄机糸好重要,返厂都系要熄机才能做救机,佢地会拆壳,除去电池连接來熄机。

TOP

回覆 11# b-29
跟你講嘅做法 我剛剛反覆做咗好多次都係進入唔到 只會不停重新開機重新開機 都係卡喺個開機畫面, 尋日我都特登去深水埗整機嗰啲問下維修要幾多錢佢話一開價就$450真係食之無味棄之可惜

TOP

你部平板,不停loop 机,有冇全黑屏靜止那一刻?

如有,在那一刻,快手,同時按电源,音量加,有時可以成功入到recovery....

TOP

回覆  b-29
跟你講嘅做法 我剛剛反覆做咗好多次都係進入唔到 只會不停重新開機重新開機 都係卡喺個開機畫 ...
benc888 發表於 2020-10-2 10:15


唉,香港乜都贵,,又好难怪佢地咁开价嘅。。你咪試下上述方法囉。

TOP

回覆 14# b-29
可惜佢只會著咗定住喺個開機畫面著住直至冇電才會熄機呢

TOP

回覆  b-29
可惜佢只會著咗定住喺個開機畫面著住直至冇電才會熄機呢
benc888 發表於 2020-10-2 10:21



    冇电時,再充电,平板会否自动着机?

TOP

回覆 17# b-29
冇電時再充電畫面會著住嗰個充電中嘅logo

TOP

回覆  b-29
冇電時再充電畫面會著住嗰個充電中嘅logo
benc888 發表於 2020-10-2 10:27


即系唔会自动着机進入loop机狀態。你咪再充电几分种,然后拔除充电线,同時按电源同音量加,看否進入recovery hard reset..

TOP

本帖最後由 benc888 於 2020-10-2 14:18 編輯

回覆 19# b-29

唉 啱啱又照你呢個方法試咗幾次都係唔得都係只會不停重開, 真係唔知可以點搞

TOP