本帖最後由 erickkk 於 2015-9-20 16:32 編輯
最近依到唔係有師兄部pro1有問題Microsoft後尾換左部pro3比佢? 我八月頭果時自己唔小心整爆左部pro3 screen, 上網比左$3200就可以拎部機去旺角禮品換領中心到換過部機, credit card比錢後第2日個status就轉左做shipped, 不過等左幾日都收唔到電話或轉status話有機可以拎, 打去禮品中心一定冇人聽飛留言, 留左都冇人覆, 再過幾日自己去開旺角順便拎部爆機上去睇下有得拎未, 一問就話已經到左好多日, 想開機試都冇晒電, 機身冇花一D都唔似係番新機, 上網睇返個保養係當新機計, 有1年多幾個月咁, 唔通最近太多人拎部pro1打算去換部pro3返來所以全部機都要返廠check?
自己比錢換機有圖有真相
|