peterchen 當前離線
Banned
TOP
pdaman 當前離線
進階會員
bakubaku 當前離線
中級會員
想問7.7高班係邊? 因為價錢貴就高班?
springsonatahk 當前離線
高一班?? 除左 mon 同電量高啲之外, CPU係同一粒,差左超頻分別 運行暢順同速度仲差過plus ... peterchen 發表於 2012-1-17 08:32
想做就去做 當前離線
Bigbust 當前離線
唔明啲人點解出咗7.7仍然會選擇7.0+?7.7級數完全高一班。買7.0+咁不如買舊個部P1000?仲平。冇錢唔夠錢另 ... bakubaku 發表於 2012-1-17 06:29
looking4mp3 當前離線
gigawatt 當前離線
noodle 當前離線