提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用緊7plus

7.7 及 7 plus 兩部都係試玩會到夠

價錢對我來講都唔係問題

買時買7plus

7吋真係perfect size for hold and use

就算兩部一樣錢

我都係選7plus

TOP

回復 9# noodle

想問7.7高班係邊? 因為價錢貴就高班?


自己上網做下research先,唔識就無需要係到答爹。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 bakubaku 於 2012-1-17 10:41 編輯
高一班??
除左 mon 同電量高啲之外,
CPU係同一粒,差左超頻分別
運行暢順同速度仲差過plus ...
peterchen 發表於 2012-1-17 08:32


7.0+ 基本係P1000後繼product。連個底蓋都同P1000差唔多。7.7先係重新設計,薄咗但係電池多過7.0+。

7.7運行暢順同速度點解差過plus ...? Mon resolution係好大原因,呢個係tradeoff。 講暢順度,咁一定係P1000最好。咁點解要用多千幾蚊買7.0+,純粹因為新產品? ram多同新cpu?

TOP

有錢,想高解像,一定7.7啦

TOP

唔明啲人點解出咗7.7仍然會選擇7.0+?7.7級數完全高一班。買7.0+咁不如買舊個部P1000?仲平。冇錢唔夠錢另 ...
bakubaku 發表於 2012-1-17 06:29



一係吾用,玩得電腦野既,都吾係等錢開飯傢喇!差一千有明顯既差距,可苦要委屈自已?

TOP

7+

因為唔鍾意7.7個MON,我唔係D幾個月就換機既人,仲要每日最少睇個幾兩個鍾PPSTV,肯定個MON 唔駛一個月就有燒印。如果你兩三個月就換一次機,咁就買7.7

TOP

各有各好,價錢又唔係差好多,但個人喜好,一定要7+,perfect size and IPS mon.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP