getronics 當前離線
進階會員
TOP
hkepcqqk 當前離線
中級會員
Amuro 當前離線
8.9"輕好多 hkepcqqk 發表於 2011-5-16 02:47
huitake 當前離線
初級會員
之前我都等8.9" 但係有兩個問題 1. 8.9" 同7" 比, 有D 唔上唔落, 單手? 又拿唔到, 雙手又好似唔就手, 用得 ... 新遺失戰艦 發表於 2011-5-16 00:54
wu2ming2 當前離線
Banned
ccw2 當前離線
Dante666 當前離線
邪惡小孩 當前離線
我都等緊GALAXY TAB 10.1, 但佢又無micro SD,又無USB,又無HDMI全部都要你買個Adaptor 如果個MON無ASUS咁靚, ... ccw2 發表於 2011-5-16 07:57
三星6月先出貨... 香港可能都要遲一個先有貨... Dante666 發表於 2011-5-16 08:55